sobota, 21 marca 2009

Feynman, Richard P.: Surely You're Joking, Mr. Feynman

I'll never make that mistake again, reading the experts' opinions. Of course, you only live one life, and you make all your mistakes, and learn what not to do, and that's the end of you.


Fantastyczna książka o fantastycznym gościu. Z - jak na książkę noblisty z fizyki - niezwykle małą ilością fizyki w środku. To jedna z tych książek, po lekturze których mam wrażenie, że moje życie jest nudne. Naprawdę, naprawdę nudne i puste. To akurat całkiem smutne, ale sama książka - rewelacyjna. Aha, przed przystąpieniem do lektury wziąłem do ręki oryginał i polskie tłumaczenie i zerknąłem na losowe fragmenty. Wybrałem oryginał; tłumaczenie wydało mi się w zestawieniu z językiem autora nieco czerstwe. Nie złe, ale nie tak dobre. Tak więc swojej pamięci i innym polecam oryginalną wersję.

Brak komentarzy: