niedziela, 26 lipca 2009

Gajcy! - Koncert, Park Wolności, 25.07.2009

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1611552,0,,siedem_tysiecy_warszawiakow_wspominalo_rok_1944,wiadomosc.html

TVN Warszawa miał całą transmisję i miałem nadzieję, że na ich stronie będzie więcej wideo.
Anyway, wypasiony koncert, po którym musze jeszcze raz przysiąś do płyty - nie wiem, czemu umknęła mi podczas wcześniejszych przesłuchań cała moc i energia, jaką w tych piosenkach zawarły np. Żywiołak, Kawałek Kulki, Pustki czy Pogodno. Te moje spostrzeżenia, że poezja Gajcego lepiej wypada w spokojnych interpretacjach, to jakas bzdura totalna i zaćmienie umysłu.

Karolina Cicha potwierdziła swoje mistrzostwo. Nie słyszałem o niej wcześniej, nie wiem, czy ma jakieś płyty na koncie, ale coś czuję, że to będzie moja miłość, jak Renata Przemyk.

PS: I tylko konferansjerka była delikatnym nieporozumieniem. Czułem się nieco jak publiczność w Opolu czy innym Sopocie.



PS2: Wizualizacje czasami z dupy, choć ta akurat - do Armii - całkiem. Ale muzeum ładnie oświetlone. Zdjęcie od Błażeja, któremu przy okazji - jak i całej ekipie, dziękuję za towarzystwo.

Brak komentarzy: