niedziela, 31 stycznia 2010

Afryka Reggae Festiwal 2010, Toruń, Od Nowa, 30.01.2010

Na piątek nie pojechałem, więc nic nie powiem, ale z soboty:
  • Parassol: przykro mnie, nie zarejestrowałem;
  • Alians: oooo. Ooooo! Tu ktoś skręcił słaby filmik, ale widać zabawę: http://www.youtube.com/watch?v=ljW7u9Kb5OY, a tu Holi pstryknął sporo fajnych zdjęć: http://picasaweb.google.pl/holyfido/AliansAfrykaReggaeFestiwal2010#
  • Dubska: kurczę, nie doceniłem ich. Po przesłuchaniu płyty dosyć szybko o niej zapomniałem. Ocena: mdła i nijaka. Tymczasem koncert był niesamowicie bujający, z energią. Właśnie wróciłem do płyty i sprawdzam, gdzie popełniłem błąd ;) Zapowiedzieli też nową płytę, czekam!
  • Cała Góra Barwinków: kilka kawałków zapowiadających nowa płytę brzmiało całkiem smakowicie. Promomix jest na ich stronie: http://www.cgb.art.pl/pliki/promomix.mp3 - czekam do 22 lutego.
  • Daab: no, nudny trochę. Tzn. to jest oczywiście klasyka, ale jednak - jak walną takie plumkanie na 7 minut, marihuana, marihuana, to ja przysypiam.
Na skambomambo już nie zostaliśmy, bo było po 1 w nocy i zdecydowaliśmy o zmianie lokalu. Towarzystwo było pyszne, wyjazd się udał bardzo. Sam klimat festiwalu - fajny, beztroski, sala wypełniona nawet trochę za bardzo i szczera zabawa. Kilka zdjęć z wyjazdu, aczkolwiek raczej niezwiązanych z koncertem, wrzuciłem na Picasę:
Toruń, 30-31.01.2010


Ponadto: PKP obsysa, pociągi się spóźniały, zaliczyłem glebę na schodach dworcowych w Toruniu i mi nadgarstek puchnie, przeczytałem dwie książki w trasie. Znakomity weekend.

Brak komentarzy: